fredag 7. mai 2010

The time for miracles is not over...


The time for miracles is not over. I have been scrapbooking! Not only did I made a layout, but I made a double one!!! - And just to mention... I hate making double ones... It's a long time since I made a layout, but maybe it's time to get startet again... =)

Undrenes tid er ikke forbi... Jeg har scrappet! Ikke bare er det en LO, men det er en DOBBEL LO!!! - Og jeg som haaaater doble LO'er... Det er lenge siden jeg har laget en LO, men nå kanksje jeg må komme i gang igjen... =)

4 kommentarer:

Kari sa...

Så flott denne LO'en ble. Herlige farger og bilder. For et glis da du! ♥ Likte stripsene mot hverandre på innsidene også.

Kristina sa...

Lekkert lekkert lekkert Vigdis!!! Likte veldig godt farge valget ditt, og for en søt gutt. Tenker tanta er stolt av denne pjokken her :-) Glerder meg til fortsettelsen ;-) Ha en fin helg. Klem

Chantal Vandenberg sa...

Lovely double page layout! Beautiful!

Renate sa...

Så moro å se at du scrapper igjen og for en fantastisk flott LO du har laget! Bøyer meg i støvet..